2008. január 17., csütörtök

A nagy semmiről

Nincs jelenleg semmi olyan dolog szinte, amit megoszthatnék veletek. A kaposvári börtönben viszont valószínűleg tényleg fellépünk, de hogy mikor azt nem tudom. A Szivárványosról meg már nekem is az a véleményem, mint szerintem sokaknak. Már nem hiszek benne, hogy meg fog történni, pedig már szerettük volna, most meg már szó szerint alig várjuk. Próbálni még mindig próbálunk és egy igényesebb számon dolgozunk, amit a Munkácsy-esten adunk majd elő (Csabai Dávid közreműködésével, aki majd a szólókat játsza). A szám előadója az egykori Pink Floyd szólógitárosa, David Gilmour. Neki van egy viszonylag új szóló albuma, amelynek címe On an Island és a szám címe is ez, amit előadunk. Nem könnyű feladat, de februárra kész lesz.
Szintén nem tudom, hogy a diáknapon fel akarok-e lépni a sok szemétkedés meg szarakodás után, ami az iskolában történt. Majd eldől - ezt a többiekkel is meg kell beszélni. Továbbá elkezdtünk új számokat tanulgatni, mert gondolom már nektek is feltűnt, hogy ugyanaz a műsorunk, mióta először színpadra léptünk, és emiatt már nekünk ég a pofánk. Tehát megpróbálunk minél több új dalt megtanulni és eljátszani nektek. Addig is kitartás és Szenna RuleZ!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Flash. Ha most feladjátok, sokkal rosszabb lesz. Van még javítanivaló, igaz, de szerintem meg tudjátok csinálni. Nekem is nehéz volt pl. a karácsonyit összedobni (tudod, a szólómat), de ha feladtam volna, akkor nem itt tartanék (Lehet, hogy nem tartok még sehol, és csupán álszent dícséreteket kaptam, de ez nagy lépés ahhoz képest, hogy tavaly nem engedtek szerepelni. Most végre megmutattam, hogy mégis méltó vagyok a színpadhoz). Nekem egy hónapom se volt, nektek viszont még van pár évetek rá, hogy ügyesek legyetek. Akaraterő, önbizalom, és persze gyakorlás kell hozzá - nameg munka, ahogy azt a GuMi szokta mondani nekünk matekórán. Nyugodjatok meg, egy csomó híres zenekarnak voltak problémái, lehet, hogy ti is majd közéjük fogtok tartozni. Kitartás, ha én mondom!;)