2007. október 25., csütörtök

Márai Sándorról és a sok dologról, amit el kell végezni

Újra olvasok (VÉGRE!!!). Még a nyár meleg napjain (pár nap alatt!) elolvastam Márai Sándor egyik leghíresebb művét "A gyertyák csonkig égnek" címmel. Nagyon megnyerő alkotás, bár nem egy mese könyv. Rendkívül tömény mondanivalókat hordoz magában és bonyolult a nyelvezete is, de érdemes nekiülni, mert egy felejthetetlen élmény. Most pedig az "Egy polgár vallomásai" című könyvét kezdtem olvasni, mely tartalmaz mindent! Társadalmi kritikát, érzelmeket, titkokat és egyszerű emberi dolgokat, amelyekkel mi is nap mint nap találkozunk, s mégsem figyelünk fel rájuk. Gyönyörű regény mindkettő.
Csak ugye ott az a sok hülye dolog, amit meg kell tenni minden nap. El kell menni iskolába/dolgozni. Meg kell csinálni feladatunkat a munkához/iskolához. Enni, inni kell és emellett még a hobbinak is hódolni. Szinte lehetetlennek hangzik, pedig minden nap keresztülmegyünk rajta. A blogomat frissíteni is csak ekkor-akkor jut időm. Sok a dolog. Ma is 19.00 körül értem haza és olyan fáradt vagyok, hogy például olvasni már nem hiszem, hogy lesz erőm.
Áááá és holnap végre koncert!! Bár kicsit ideges vagyok szokás szerint, mert ma derült ki, hogy lesz egy másik zenekar is, a Nehézeset. Akiket szeretek, mert ismerem a gitárosukat, de akkor sem ma kellett volna ezt a dolgot a tudtunkra adni, mert most azt sem tudom, melyikünk fog elsőnek fellépni és nem tudok semmit! Ideges vagyok nagyon! De remélem nagyon jó lesz, hiszen ez az egy éves fennállásunk ünnepe!
Legyen minden jó!

Nincsenek megjegyzések: