2007. november 19., hétfő

A Pogo Center negyedik szülinapi bulijáról

Szombaton este/éjjel volt a Pogo Center negyedik születésnapi bulija, ahol hat zenekar élőben játszott. A legemlékezetesebb számomra a három koncert közül, amin ott voltam az AC/DC/GP nevű AC/DC tribute zenekar volt. A számokat olyan jó minőségben és olyan pontossággal dolgozták ki, mintha egy eredeti felvételt hallgatnék. A honlapjuk pedig http://www.acdcgp.hu nézzétek meg, mert még a honlapjuk is tök ötletes (egy erősítőben és egy hangfalban jelennek meg az adatok). Megjegyzem az együttes tagjai a magánéletben is nagyon jófej emberek, mert sikerült minden taggal beszélgetnem egy kicsit :-)
Az első zenekar a Detonic nem tetszett, mert a koncertjük végén már az az érzésem volt, hogy ugyanazt a számot játszák tizedszer és ráadásul a szövegek is mindig arról szóltak, hogy a rendőrök gecik és megvernek, vagy a hosszú haj levágásáról. A Messenger pedig azért nem szimpatikus nekem, mert nem szeretem az olyan zenét, ahol egyfolytában csak zúznak és semmi más nincs benne.
Egyébként egész szolid, de nagy létszámú buli volt. Szívesen meghallgattam volna még a Sustain zenekart is, de már nem volt türelmem megvárni. Örülök, hogy ott lehettem.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát jah az tény, hogy nagy buli volt csak nem volta annyira hangulatos. Szóval nekem az előző AC/DC/GP-s koncert mikor csak ők voltak az jobban tetszett, de ez se volt rossz mert ott volt a Flash...

Névtelen írta...

"Az első zenekar a Detonic nem tetszett, mert a koncertjük végén már az az érzésem volt, hogy ugyanazt a számot játszák tizedszer és ráadásul a szövegek is mindig arról szóltak, hogy a rendőrök gecik és megvernek, vagy a hosszú haj levágásáról."

-Sajnálom, hogy nem tetszik a DETONIC zenéje. Biztos, vannak még sokan, akiknek szintén nem tetszik. Perze erőől nem tehetünk, mem is kívánunk tenni senkit.
Neked viszont javaslom, -ha már kritizálod a szüvegvilágot, lealább egyszer hallgasd végig! Nem tudom, melyik számunk szól a "geci rendőrökről" -ahogy írtad stb..

Ez a zenekar 20 éves. Vannak dalok, amelyek együtt születtek vele.

De tudod mit: Kívánom, hogy saját zenekarodat is kritizálja még valaki 20 év múlva. -Akkor jó úton jársz. (ám erre nem vennék mérget)

üdv: Farek / Detonic

Eclipse írta...

Kedves Farek!
Remélem még elolvasod ezt a commentet. Amit írok, az a saját véleményem. Aki szeret titeket, az nem fog megutálni azért, amit írtam.
Egyáltalán nem az volt a célom, hogy leugassam a zenekart, de azt gondolom Te is elismered, hogy nem igényes a zene, amit játszotok. Az sem az, amit én játszok (félreértés ne essék). A geci rendőrökről pedig volt egy megjegyzés valamelyik számban (bár nem arról szólt persze az egész) :-) Nem szeretném, ha azt hinnéd, hogy 20 év munkáját elintézem egy bekezdéssel. Öröm látni, hogy ennyi idő után sem adjátok fel a zenélést annak ellenére, hogy a mai elbaszott világban ez maximum már csak hobbi lehet, és megélni nem lehet belőle, mert igény az nem nagyon van rá.
Tehát az egyetlen dolog, ami a lényeg: a számaitok nagyon egy kaptafára mennek, ami miatt én hosszú távon unalmasnak látom. De le a kalappal, hogy legalább élő és Ti magatok írjátok és nem egy fasz menedzser, mint ahogy azt a médiában nyomatott zenekaroknál meg lehet figyelni. És mondom: elismerésem a kitartó zenélésért!
Végszóra: ahogy már miondtam, ez az oldal az én szubjektív véleményemet tartalmazza. És bocsánat, ha megbántottalak, vagy akármi.

Üdv: Flash/Bitchslap