2007. november 6., kedd

Arról, hogy most már tényleg nincs semmire időm!

Huhh! Már majd' egy hete, hogy utoljára írtam. Ennek okát osztom most meg a világgal. Most értem haza! 17.20 perc van. Elvileg 12.40-kor végeztem a "munkahelyen" és csak most értem haza. Nem beszélve az együttesről, akikkel természetesen nem próbáltunk már a Hallowe'en fellépés óta. Az őszi "szünetem" is egy katasztrófa volt, bár hosszú idő óta először elmentem a Mindenszentek alkalmából tartott temető turnéra. Tanulságos volt. Annyi mindent kell most hirtelen megtennem - akarom vagy nem - hogy tényleg már az őrület határán állok. Remélem Ti nem így vagytok ezzel, mert nem kívánom senkinek. Annyi felé áll a fejem, ahány felé csak lehet. De mindegy, nem sajnáltatom magam ország-világ előtt (már megtettem) :-). Sok sikert kívánok minden emberi lénynek, hogy önmaga tudjon maradni! Éljen Márai Sándor, a Pink Floyd és mindenki, aki szeretne!

Nincsenek megjegyzések: