2008. március 16., vasárnap

A jelenről

Huh! Először is kifújom magam. Annyira sok minden történt mostanában, hogy csak úgy pörög a fejem. Szeretnék is köszönetet mondani egy csomó embernek, akik a pénteki és szombati estémet olyan széppé tudták varázsolni.
Mindamellett pedig izgatottan várom, hogy elvonuljanak az esőfelhők, és végre visszatérhessünk a Bitchslap őshazájába, Szennába. Ugyanis nemsokára ismét elkezdődnek a próbák. Koncertidőpontot nem tudok, de az még egy távolabbi terv. Sem az együttes sem én nem voltam most aktív egy darabig. Ennek sok oka van, mind magánéleti mind pedig a megoldás keresése. Nem könnyű dolgo zenekart szervezni :-)
Most csak ennyit akartam megosztani, hogy lesz majd próba, meg valamikor koncert is. Talán nyár elején (remélem). De tudjátok, én már nem ígérek semmit...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hallom reggel 5ig maradtál:) Kár, hogy nem maradhattam. Majd legközelebb is lesz ilyen, remélem!

Eclipse írta...

Hát igen. Életem egyik legérdekesebb de egyik legjobb estéje is volt. És én is várom már, hogy mikor lehetek részese valami hasonlónak.

Stefi írta...

én is köszönöm Flash, jól elvoltunk :)

Eclipse írta...

Amúgy érdekes, hogy erről, amiről itt megy a chat, nem is írtam a bejegyzésben és igazán csak mi tudjuk, hogy miről van szó :-) Hát meg azóta sok minden történt. Pont pont pont :-)